<body>
bonjour ~

Welcome to the sixteen world! I was once told that the sixteen are the best years to make an account of precious memories of life, dreams and love–doing so in the most vibrant manner possible.

: nabila ramly, 05 september, malaysian .
+ follow | Email | facebook | twitter |

Friends:

chitchat:



recent update :
AKU SAYANG BANGET SAMA KAMU
written on Ahad, 23 Mac 2014 @ 12:28 PG ✈

 
 
hai dan salam sejahtera semua pembaca yang setia .
sedih tidak dapat terkata , kerana kawan sekelas telah kembali ke rahmatullah pada hari khamis (21/03/14)  . . Mungkin ALLAH lebih sayang pada arwah   . Setiap kali masa ICT kami bersama , ke tandas bersama , skodeng twitter budak hot bersama , lari dari cikgu disiplin pun bersama,buat blog untuk dia , semua nya nak warna purple katanya ,"tittle blog buat MEKYUNI dehh" . .YA ALLAH , betapa rindu nya aku padanya . .semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman . Yang pergi biarkanlah ia pergi. Jadikan iktibar untuk semua. Yang hidup perlu teruskan hidup. Perbaiki diri ke arah kebaikan. Simpan semua kenangan sebagai memori indah bersama. .

"kalau ingat katkuh dengar lagu nih SOUQY-AKU SAYANG BANGET SAMA KAMU "

Dengarkan aku wahai sayangku,
dengarlah isi hatiku,
hanya kamu semangat hidupku,
hanya kamu ,

satu pintaku pada dirimu,
tempatkanlah indah namaku dihatimu
sebagai kekasihmu 
yang tak pernah sirna ,

Tak ada sungguh tak ada seseorang yang bisa menggantikanmu. . . .
Sampai kapanpun tak ada. . . 
 
Kaulah yang terakhir bagiku
engkaulah hidup dan matiku
jiwa dan ragaku untukmu
aku sangat menyayangimu

izinkan aku memelukmu
aku takut kehilanganmu
tak bisa hidupku tanpamu
karna kaulah terang dalam gelapku  

AL-FATIHAH KEPADA NUR FATIN AYUNI BINTI AZMI

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life